En tänkare

Isabella har alltid varit en tänkare. Något hon hört kan hon fundera på länge efteråt. En dag tittade hon rakt på  mig vid köksbordet och sade: ett hus där det finns kärlek är ett palats. Som ett konstaterande bara.

Sedan fick jag veta att hon frågat Patrik några dagar tidigare vad det står på vår köksklocka.

Ett citat av Tom Waits… Det hade hon lagt på minnet och funderat vidare på..! Barn är otroliga…

Jag inspirerades till upplägget av den här annonsen. När jag nu klickade in på deras hemsida såg jag mycket mer att inspireras av, här är länken. Två av de mönstrade papperen, de rosa bokstäverna och de två biljetterna kommer från Cirkuskitet jag vann från Mollys Scrapbooking.

6 reaktioner till “En tänkare

  1. Så fin, mycket härliga detaljer att lägga på minnet;) Jag har också en liten tänkare här hemma (eller liten o liten hon fyller 18 om en månad:D ), hon har lärt mig mycket genom åren.

    Gilla

  2. Så himla vackert! Som jag mailade till dig! =) Det lätt galna cirkuskitet… att det kan bli så här tjusigt?? Otroligt!!! Men du är ju så himla skicklig!!! =)

    Gilla

  3. Underbar Lo och gillar din tolkning av tavlan.
    Jag kommer oxå till Karin, dyker upp runt 13 tiden, måste visa mig på jobbet lite eftersom jag varit hemma och vabb:at nu i över 1 vecka.
    Det ska kul imorgon och kul att du kommer oxå. Då kan vi prata färgläggning med akvarellpennor oxå :)
    Kram,
    Anna

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.